سایت اجتماعی،سیاسی بنارویه
وبسایت خبری بخش بنارویه/لارستان/فارس
درباره وبلاگ


به وبسایت سربازان امام زمان(عج) خوش آمدید!
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
جمعه 6 دی 1392برچسب:, :: 16:37 :: نويسنده : میلاد آسوده
ايجاد ارتباط سريع و ارزان از طريق ارسال پيام متني، صدا، عکس و گفتگوي گروهي از جمله امکانات نرم افزار "گفتگو" است.

به گزارش وبگردي20:30، "گفتگو" اولين نرم افزار پيام رسان ايراني بوده که داراي قابليت ارتباط از طريق پيام متني، صدا و عکس است و امکان ديدن موقعيت مکاني دوستانتان بر روي نقشه را نيز براي شما فراهم مي کند.

گفتگوهاي گروهي بزرگ، بازي، ميکروبلاگ و اشتراک گذاري فايل ها از طريق NFC از ديگر امکاناتي است که در آينده نزديک به اين اپليکيشن افزوده خواهد شد.

شايان ذکر است که نرم افزار گفتگو بر روي موبايل و تبلت هاي داراي سيستم عامل اندرويد 2.3 يا بالاتر قابل نصب و اجراست و براي استفاده از آن نياز به فعال سازي اينترنت تلفن هوشمند خود از طريق GPRS،‌ Wi-Fi يا 3G داريد.

توجه از حالت زیپ خارج کرده سپس نرم افزار را در موبایل یا تبلت خود کپی کرده

دانلود نرم افزار

راهنمای نصب فارسی

 

نرم افزار Toolwiz Care جعبه ای از ابزارهای رایگان است که سرعت رایانه شما را افزایش می دهد. این مجموعه شامل بیش از 40 ابزار قدرتمند و مفید می‌باشد که باعث افزایش کارایی، امنیت و بهینه سازی فرایند راه اندازی سیستم می‌شود.

 نرم افزار Toolwiz Care یک ابزاری مفید و کاربردی برای بهینه سازی سیستم شماست. این نرم افزار بیش از 40 ابزار کاربردی برای ارتقا سرعت رایانه شما می باشد.

 


با Toolwiz Care می توانید یک رایانه بهینه شده و عاری از هر گونه مشکل داشته باشید. Toolwiz Care این تضمین را به شما می‌دهد که این برنامه برای همیشه رایگان بماند و کاربران با خیالی راحت و آسوده بتوانند از آن استفاده کنند.


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 7.33 مگابایت
نسخه: 2.1.0.4700
اجرا در: ویندوز XP, 7, 8
جمعه 6 دی 1392برچسب:, :: 16:11 :: نويسنده : میلاد آسوده
مهمترین رویدادهای تصویری هفته گذشته در ایران از دریچه دوربین عکاسان خبرگزاریهای کشور.
کد خبر: ۳۶۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲ - 27 December 2013
یاد رفتگان در بلندترین شب سال
سر‌درگمی زائران در مرز مهران زرباطیه
مرحله اصلی چهارمین رزمایش هوایی فداییان حریم ولایت با شرکت همه پایگاه‌های شکاری نیروی هوایی ارتش، بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس برگزار شد
مرحله اصلی چهارمین رزمایش هوایی فداییان حریم ولایت با شرکت همه پایگاه‌های شکاری نیروی هوایی ارتش، بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس برگزار شد
 خانواده شهیدان و جانبازان ارامنه


ادامه مطلب ...
کد خبر: ۳۶۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷ - 27 December 2013

وزیر ارتباطات در پاسخ به انتقاد فرزندش از عدم آنتن دهی موبایل در منزل خود و پایین بودن سرعت اینترنت گفت: سرعت اینترنت "پیچی" در وزارتخانه ما نیست که بتوان کمی سرعت را بیشتر کرد بلکه نیاز به ایجاد زیرساخت و سرمایه گذاری زیاد است.دغدغه کیفیت و سرعت پایین اینترنت از گذشته گریبان‌گیر کاربران ایرانی بوده و در این راستا بحث‌های فراونی در محافل گوناگون صورت گرفته است.

به گزارش تسنیم اما این بار پسر وزیر ارتباطات گلایه‌اش را به شکل علنی از طریق رسانه ملی از سرعت پایین مطرح کرد و در پاسخ به سوال مجری برنامه فیروزه مبنی بر اینکه تا حالا شده پای اینترنت بنشینی و از سرعت پایین آن کلافه شوی و به پدر انتقاد کنی؟، گفت: بسیار اتفاق افتاده است.

محمد صادق واعظی همچنین در این برنامه که به مناسبت روز خانواده از رسانه ملی پخش شد در برابر پدر و مادر خود عنوان کرد: اینترنت سرعت پایینی دارد و همین موجب شده در کلاس‌های مدرسه، بچه‌ها به من بگویند برو به پدرت بگو سرعت را بالاتر ببرد.

او همچنین به عدم آنتن‌دهی موبایل در خانه خودشان هم اشاره کرد که وزیر ارتباطات در ادامه وارد بحث شد و گفت: این‌ها نشاندهنده مشکل بودن کار ماست لذا در منزل خانواده باید همراهی کنند و انتظارت‌شان را از من کمتر کنند تا بتوانم بیشتر کار کنم.

محود واعظی افزود: برخی گمان می‌کنند سرعت اینترنت "پیچی" در وزارتخانه ماست که می‌گویند کمی سرعت را بیشتر کن در حالیکه نمی‌دانند چه اندازه باید زیرساخت آماده شود و سرمایه گذاری صورت گیرد تا سرعت افزایش یابد.

وزیر ارتباطات همچنین گفت: مطالب محمد صادق درست است و این‌ها مطالبات مردم است و ما هم باید برای مطالبات مردم کار کنیم.

وی همچنین یادآور شد: تازه شروع کار ماست و مردم باید به ما اجازه دهند تا برنامه‌ریزی‌هایی که کردیم را ظرف یک سال و نیم، دو سال آینده به نتیجه برسانیم.

کد خبر: ۳۶۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶ - 27 December 2013
سید عباس عراقچی عضو تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اعلام کرد: مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 روز دوشنبه 30 دسامبر (9 دی ماه) از سرگرفته می شود.

معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مذاکرات کارشناسی که برای تعیین ساز و کار اجرایی توافقنامه ژنو انجام می شود، در شهر ژنو سوئیس برگزار خواهد شد.

پیش از این، یک منبع نزدیک به هیات مذاکره کننده هسته ای اعلام کرد: به احتمال قوی مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 روز دوشنبه (9 دی ماه ) از سرگرفته می شود.

این منبع نزدیک به هیات مذاکره کننده هسته ای ایران روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: طرفین در این مذاکرات کارشناسی که در شهر ژنو برگزار خواهد شد، گفت و گوهای خود درباره ساز و کار اجرایی توافقنامه ژنو را ادامه خواهند داد.

هیات های کارشناسی ایران و 1+5، 28 آذر ماه تا اول دی ماه جاری در شهر ژنو سوئیس با یکدیگر درباره ساز و کار اجرایی توافقنامه ژنو یا همان برنامه اقدام مشترک مذاکره کردند.

«سید عباس عراقچی» عضو تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا پیشرفت این مذاکرات را «اندک» بیان کرد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز درباره پیشرفت همراه با کندی مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 در ژنو گفت: اعتقاد دارم که توافق ما برای دستیابی به برنامه اقدام مشترک در 24 نوامبر در ژنو تحولی بسیار مهم است که باید در قالب تصویر کلان آینده روابط ایران و اروپا به آن نگاه کرد.

وی افزود: برای دستیابی به یک آینده متفاوت و ایجاد زمینه های لازم برای تبدیل بی اعتمادی دهه گذشته به یک اعتماد متقابل، ضرورت دارد ایران و 1+5 آنچه را توسط وزیران امورخارجه درباره آن توافق شده است با جدیت، دقت و حسن نیت اجرایی کنند.

وزیر امورخارجه تصریح کرد: وظیفه همکاران من در وین و ژنو، دستیابی به راهکاری اجرایی است تا سوء تفاهمی پیش نیاید.

وی مذاکرات کارشناسی را راحت ندانست و افزود: باید ریزه کاری ها و جزئیات در این مذاکرات مورد توافق قرار بگیرد؛ روند با کندی ولی با همان اصولی که گفتم رو به جلو پیش می رود.

مذاکره کننده اصلی ایران با 1+5 ابراز امیدواری کرد تعهد به آنچه مورد توافق قرار گرفته با حسن نیت و توجه به تصویر کلان که یک تصمیم سیاسی است کار به جلو پیش برود و مانع از ورود به مسایلی شود که می تواند باعث دشواری در جلو بردن مساله شود.

«حمید بعیدی نژاد» رییس هیات کارشناسی مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران در پایان مذاکرات کارشناسی میان ایران و 1+5 در ژنو اعلام کرده بود: این مذاکرات پس از تعطیلات کریسمس ادامه می یابد.

مدیر کل سیاسی و بین الملل وزارت امور خارجه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: امکان تکمیل شدن مذاکرات فعلی در ژنو به علت در پیش بودن تعطیلات کریسمس فراهم نشد و لذا پس از این تعطیلات، مذاکرات ادامه می یابد.

بعیدی نژاد در پاسخ به سوالی درباره فضای مذاکرات کارشناسی گفت: فضای مذاکرات جدی و دقیق و بحث ها نیز بسیار جزئی بود.

رییس هیات کارشناسی مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مسایل بانکی، پتروشیمی، نفت و خودرو در برنامه اقدام مشترک، ابعاد بسیار ریز، گسترده جزئی دارد که نیاز است طرفین در این موضوعات درک واحدی داشته باشند.

همچنین خانم کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تماس تلفنی با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران، آخرین وضعیت و نتایج مذاکرات کارشناسی جمهوری اسلامی ایران و1+5 در ژنو را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

در این گفت و گوی تلفنی قرار شد طرفین به رایزنی های خود ادامه دهند و بعد از تعطیلات میلاد حضرت مسیح (علیه السلام) مذاکرات کارشناسی جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 ادامه یابد.

مذاکرات هفته آینده، سومین دور مذاکرات کارشناسی میان ایران و 1+5 درباره تعیین ساز و کار اجرایی برنامه اقدام مشترک پس از توافق سوم آذر ماه در ژنو میان تهران و اعضای گروه 1+5 است.

دور اول مذاکرات کارشناسی روزهای 18 تا 21 آذر ماه برگزار شد که هیات کارشناسی ایران در پی اقدام وزارت خزانه داری آمریکا مبنی بر افزودن نام 19 فرد و شرکت به فهرست تحریم ها علیه ایران، مذاکرات را متوقف و از وین به تهران بازگشت.

در پی این اقدام آمریکا، جان کری وزیر امور خارجه این کشور و نیز خانم کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر امور خارجه ایران تماس تلفنی گرفتند که وی اعتراض جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۶۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹ - 27 December 2013

امام جمعه مشهد گفت: در حماسه 9 دی مردم برای دین به میدان آمدند و در این عرصه روح دین حاکم بود.

به گزارش مهر، آیت‌الله احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس با اشاره به حماسه 9 دی اظهار کرد: امتیاز حماسه 9 دی این است که مردم برای دین شان وارد عرصه شده‌اند.
 
امام جمعه مشهد بیان کرد: مردم ما همیشه در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور داشته اند، اما حماسه 9 دی یک زیبایی خاصی داشت و این زیبایی به خاطر این بود که مردم فقط برای دینشان به میدان آمده اند و در این راهپیمایی روح دین حاکم بود.
 
آیت الله علم الهدی افزود: مردم برای هیچ جناح، شخصیت و هیچ گروه سیاسی به میدان نیامده‌اند.
 
وی گفت: مردم برای مقام معظم رهبری که ندانه وصل و اتصال این نظام به دین است به میدان آمدند.
 
امام جمعه مشهد تصریح کرد: این فتنه اول به بهانه تقلب در انتخابات راه افتاد مردم فکر کردند حرکت، حرکت سیاسی است اما پس از این اینها در قالب حرکت سیاسی، شعار جمهوری ایرانی و نه غزه و لبنان سر دادند.
 
آیت الله علم الهدی افزود: بعد از این برخی از مردم بدبین شده اند، که تقابل مقابله با نظام است و نه تقابل سیاسی و بعد از آن قضیه بدتر شد آنها علیه نظام امام و رهبری شعار سر دادند و عواطف مردم جریجه دار شد اما وقتی در روز عاشورا جنگ ابا عبدالله را به راه انداختند مردم متوجه شدند این حرکت مقابله با دین است و این جا بود که مردم با همه قدرت وارد عرصه شدند و این حاکمیت روح دینی بود که مردم را به عرصه آورد.
 
وی تصریح کرد: مرکز تجمع مردم در تهران میدان انقلاب در نظر گرفته شد، که مکان نسبتا کوچکی است اما مردم حضور بسیار گسترده داشتند و یکپارچه به میدان آمدند چون حاکمیت روح دینی بر آنها حاکم شده بود.
 
امام جمعه مشهد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری افزود: اینکه ایشان فرمودند راهمپیمایی 9 دی شبیه راهپیماییهای قبل از انقلاب در سال 57 بود به خاطر حاکمیت روح دینی بود که مردم داشتند.
 
آیت الله علم الهدی با طرح این پرسش که اگر 9 دی سال 88 نبود و مردم به میدان نمی آمذدند چه می شد گفت: نقشه آمریکا و انگلیس همان نقشه‌ای بود که برای سوریه کشیدند یعنی اینکه عده ای مزدور را وارد کشور کنند و این صحنه های فجیع سر بریدن بچه ها مقابل پدر و مادرشان در کشور ما پیاده کنند، این 9 دی بود که جلوی این نقشه ها گرفت و در نطفه خفه کرد.

مازیار فلاحی که در زمان پخش این کلیپ اشک می‌ریخت، گفت: «این کار برای من و مجموعه‌ای که می‌ساختیم، یک کار دلی بود و این را همین طور در دل‌ خودم نگه داشتم تا اینکه وقتی قرار شد برای امشب بیایم، تصمیم بر این شد که با خودم بیاورم و یک خرده سخت بود که بیش از این نگهش دارم. هیچ کس دستمزدی برای این کار نگرفته و به این چیز‌ها حتی فکر نکرده است‌».
کد خبر: ۳۶۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵ - 22 December 2013

شب گذشته، مازیار فلاحی، خواننده و نوازنده پاپ، برای مردم ایران ‌ترانه‌ای خواند که حال و هوای طولانی‌ترین شب سال را متفاوت ساخت؛ کاری منحصر به فرد که یاد دلیرمردان خط‌شکن شب‌های عملیات را جلوی دیدگانمان قرار داد که به یاد داشته باشیم، چه نوگلانی پرپر شدند و این شب آرام برای این ملت قهرمان‌پرور برقرار باشد.

به گزارش «تابناک»، ‌یلدا‌ برای مردم ایران، شب مهمی است. مردم در این شب، بهترین خوراکی‌ها و ‌آرزو‌ها پیش روی هم می‌گذارند و دور هم طولانی‌ترین شب سال را در آرامش ‌می‌‌گذرانند؛ اما برنامه‌ای که ‌امسال ‌رسانه ملی برای خانواده‌ها تدارک دید، ‌به رغم برخی نقد‌ها،‌ از نقاط قوی برخوردار بود‌

یکی از این نقاط قوت برنامه‌های شب گذشته که ارزش‌ ویژه داشت، توجه ویژه به آنهایی بود که باعث شدند، مردم کشورمان در چنین شبی، رنگ آرامش را ببینند و خاک این مملکت دست صدامیان نیفتد؛ جوانانی که ‌در خاک‌های این مرز پرگهر آرمیده‌اند و گروهی دیگر از آنان، شهدای زنده‌ای هستند که مانده‌اند تا چون سروهای سرافراز، با دیدنشان به ایرانی بودنمان ببالیم.


مازیار فلاحی در شب یلدا، با دل مردم چه کرد؟


شبکه سوم سیما در این زمینه، گام اصلی را برداشت و در قالب ویژه برنامه شب یلدا، علاوه بر دعوت از یکی از رزمندگان و همچنین برخی دیگر از چهره‌های ارزشی و همچنین شخصیت‌های جذاب ـ که برنامه‌ای متنوع را شکل داد‌ ـ مازیار فلاحی را مقابل دیدگان مردم آورد و این خواننده پاپ‌ از کلیپ و آهنگ تازه‌اش رونمایی کرد؛ از قضا، موسیقی با تصاویر متفاوت ضبط‌ و استفاده شده در فیلم سیزده پنجاه و نه و در گرامیداشت رشادت‌های جوانان جان بر کف ایرانی بود.

مازیار فلاحی که در زمان پخش این کلیپ اشک می‌ریخت، گفت: «این کار برای من و مجموعه‌ای که می‌ساختیم، یک کار دلی بود و این را همین طور در دلم خودم نگه داشتم تا اینکه وقتی قرار شد برای امشب بیایم، تصمیم بر این شد که با خودم بیاورم و یک خرده سخت بود که بیش از این نگهش دارم. هیچ کس دستمزدی برای این کار نگرفته و به این چیز‌ها حتی فکر نکرده است‌» و در واقع بر اهمیت این اثر برای شخص خودش تأکید کرد.


دانلود نسخه با کیفیت خوب
دانلود نسخه با کیفیت پایین

کد خبر: ۳۶۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰ - 22 December 2013

فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان سیرجان با تاکید بر اینکه کشورمان با تکیه بر ولایت توانسته استکبارگران را به زانو در آورد، گفت: در حال حاضر آمریکا از لحاظ سیاسی، اقتصادی و نظامی فرو ریخته است.

   

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در یادواره شهدای سیرجان، اظهار کرد: فهم حقیقی ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران توانست استکبار جهانی و آمریکا را به زانو درآورد.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز به زانو درآمده است، گفت: این کشور در شرایطی که بزرگترین قدرت قلمداد می‌شد در همه ابعاد فروریخته است.

فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا در حال حاضر به لحاظ اقتصادی مقروض‌ترین کشور جهان است، خاطرنشان کرد: این کشور در بعد سیاسی نیز جای در دل ملت‎ها ندارد و به عنوان یک کشور منفور در میان مردم جهان شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند که تمام گزینه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران روی میز است، افزود: حمله این کشور به عراق و افغانستان نتیجه‌ای جز شکست برای آن‌ها نداشت.

سرلشکر سلیمانی با بیان اینکه آمریکا در کشورهای مورد حمله خود درمانده است، تصریح کرد: تنها نتیجه این گردن‌کشی‌ها در منطقه سرافکندگی برای این کشور بوده است.

فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت جمهوری اسلامی ایران در جهان بیان کرد: ملت ایران با عنایت به خدا، ائمه معصومین(ع) و رهبر انقلاب این قابلیت را دارد که یک کشور تأثیرگذار در دنیا باشد.

وی با تأکید بر اینکه کشورمان با تکیه بر ولایت توانسته استکبارگران را به زانو در آورد، خاطرنشان کرد: برخی از کشور‌های استکبار از جمله آمریکا امروز به دروغ می‎گویند، که ایران با تحریم و فشار به زانو در آمده و این درحالی است که خود این کشورها در برابر خواسته‌های ملت ایران سر تسلیم فرود آورده‌اند

چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:, :: 19:47 :: نويسنده : میلاد آسوده
کد خبر: ۳۶۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸ - 25 December 2013
فرمانده نیروی انتظامی در گزارش عملکرد این نیرو به وزیر کشور از افزایش سرقت به علت مشکلات اقتصادی و نوسانات بازار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار فرماندهان ارشد انتظامی کشور با وزیر کشور بعد از ظهر امروز در ستاد ناجا برگزار شد.

در جریان این نشست سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بعد از انتخابات 92 در جامعه ما کسی احساس سرخوردگی و بازنده بودن نکرد، گفت: امروز وحدت خوبی میان سران قوا و مسئولان کشور حاکم است و آرامش اقتصادی که از قبل از انتخابات آغاز شده بود در کشور حاکم شده است.

احمدی مقدم در ادامه در مورد عملکرد نیروی انتظامی در گزارشی خطاب به وزیر کشور گفت: متأسفانه طی 2 سال اخیر ما رشد سرقت در کشور را شاهد بودیم که از ابتدای خرداد ما این رقم متوقف شد و خوشبختانه از ابتدای ماه محرم شاهد کاهش سرقت‌ها در کشور بودیم.

وی مشکلات اقتصادی را بزرگترین عامل رشد سرقت در کشور عنوان کرد و گفت: نوسانات اقتصادی در بازار سبب می‌شود که انواع جرم و سرقت بوجود آید.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه آمار جرایم کشور را اینگونه اعلام کرد که سرقت از طلافروشی‌ها 18 درصد، سرقت از بانک 56 درصد، تجاوز به عنف 7 درصد، آدم‌ربایی 3 درصد، قتل 2 درصد و مفاسد اخلاقی و اجتماعی 11 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه مجموع دستگیری‌ها در کشور 3 درصد کاهش نشان می‌دهد، گفت: امسال 390 تن انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در کشور کشف شده که این نشان از افزایش 10 درصدی کشفیات مواد مخدر دارد. همینطور کشف سلاح غیر مجاز نیز 10 درصد افزایش داشته است.

احمدی مقدم با اشاره به اینکه به دلیل نظارت‌های نیروی انتظامی بر مرزها ورود مشروبات الکلی به کشور 44 درصد کاهش داشته است از کاهش 5 درصدی تجمعات غیر مجاز در کشور نیز خبر داد و گفت: طی 9 ماه گذشته 44 میلیون برگ جریمه برای رانندگان صادر شده است.

وی به انهدام 256 کارگاه تولید شیشه اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه سرقت‌ها در کشور 26 درصد افزایش یافته اما کشف سرقت نیز 28 درصد افزایش را نشان می‌دهد که بنابراین گزارش 62 درصد سرقت‌ها کشف می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه شفافیت آماری نیروی انتظامی 15 درصد اصلاح شده است، گفت: در حوزه سرقت آمار ما صحیح نیست چراکه خیلی‌ها سرقت خود را گزارش نمی‌کنند و یا بعد از گزارش آن را پیگیری نمی‌کنند.

به گفته احمدی‌مقدم، برخی فرماندهان برای پایین آوردن آمار خود در حوزه‌های مختلف مانند تجاوز به عنف، این مشکلات را با نام سرقت گزارش می‌کنند.

احمدی مقدم در پایان با مجرب خواندن استانداران منصوب شده تاکید کرد: فرماندهان انتظامی هیچگونه مشکلی را استانداران جدید ندارند.
سه شنبه 3 دی 1392برچسب:, :: 19:3 :: نويسنده : میلاد آسوده
اندروید؛
نسخه جدید بازی بسیار جذاب و اعتیاد آور نقطه ها که سرعت عکس العمل و در گیر کردن سلول های های خاکستری مغز شما را بالا می برد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نسخه جدید بازی بسیار جذاب و اعتیاد آور نقطه ها که دارای طرفداران بسیاری زیادی می باشد. هدف از این بازی بالا بردن سرعت عکس العمل و در گیر کردن سلول های های خاکستری مغز جهت رسیدگی بیشتر به امور زندگی می باشد. در این بازی فوق العاده شما باید نقطه های هم رنگ را در کم تر از ۶۰ ثانیه به هم متصل نمایید، در ضمن می توانید رکورد های خود را در فیسبوک به اشتراک بگذارید. توجه کنید برای امتیاز بیشتر هر نقطه ای که بدست می آورید را خرج پاورآپ کردن کنید.





دانلود با حجم 13.7 مگابایت

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 9914
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content