سایت اجتماعی،سیاسی بنارویه
وبسایت خبری بخش بنارویه/لارستان/فارس
درباره وبلاگ


به وبسایت سربازان امام زمان(عج) خوش آمدید!
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
در پایان این مقاله شما برای یادگیری موارد زیر آماده خواهید بود: چه نوع ویروس هایی می توانند یک تهدید برای دستگاه آندروید شما باشند؟ چه کاری برای ایمن نگه داشتن آندروید خود از ویروس ها انجام دهید؟ زمانی که دستگاه آندروید شما توسط ویروس آلوده شده است چه کار باید انجام داد؟
به گزارشدریچه فناوری اطلاعاتباشگاه خبرنگاران؛امروز من به شما نشان می دهم که چگونه از دستگاه آندروید خود در مقابل ویروس محفاظت کنید. من بسیاری از نظرات مردم را که می گویند ویروس فقط برایPCاست و نه برای تلفن همراه است را شنیده ام. این فقط یک تصور غلط است. ویروس ها حتی گوشی های همراه را هم آلوده می کنند. بنابراین من به شما برخی از اقدامات احتیاطی ای که می توانید از ویروس رهایی یابید را نشان می دهم. راه های فراوانی برای خلاص شدن از همه این ها وجود دارد اما برخی از روش ها بسیار مفید است که من شخصا قبلا آزمایش کرده بودم. در پایان این مقاله شما برای یادگیری موارد زیر آماده خواهید بود:
چه نوع ویروس هایی می توانند یک تهدید برای دستگاه آندروید شما باشند؟
چه کاری برای ایمن نگه داشتن آندروید خود از ویروس ها انجام دهید؟
زمانی که دستگاه آندروید شما توسط ویروس آلوده شده است چه کار باید انجام داد؟
چگونه از دستگاه آندروید خود در مقابل ویروس محفاظت کنیم؟
 
اجازه دهید شروع کنیم:
 
 
چه نوع ویروس هایی می توانند یک تهدید برای دستگاه آندروید شما باشند؟
امروزه، برای مردم محفاظت موبایل از ویروس مهم نیست. مطابق گزارش شبکه جونیپر2010/2011، 4٪از کل کاربران گوشی های هوشمند از نرم افزار های مختلف برای حفاظت استفاده می کنند. این عدد کمی است، به طور مثال اطلاعات شخصی افراد مختلف مانند اطلاعات مالی شامل کلمات عبور و کلید های آنها ویروسی شده بودند. علاوه بر این هر زمان که دستگاه شما با بدافزار ، تروجان و یا هر چیز دیگری آلوده می شود شما دیگر نمی توانید عملیات بیشتری روی گوشی آندروید انجام دهید. پس این یک تهدید بزرگ برای شما و اطلاعات شخصی شما است. اما نگران نباشید من به شما چگونگی رهایی از این موارد را نشان می دهم.
 
 
چه کاری برای ایمن نگه داشتن آندروید خود از ویروس ها انجام دهید ؟
شما باید هنگام باز کردن هر فایل ضمیمه مانند ایمیل یاMMSو غیره بسیار هوشیار باشید . ممکن است چیزی که برای شما فرستاده شده آلوده به ویروسی باشد که به طور مثال اطلاعاتی در مورد کامپیوتر / گوشی هوشمند، از جایی که آن اطلاعات را برای شما ارسال کرده اند ویروس وجود داشته باشد. شما باید قبل از باز کردن آن را اسکن کنید. نیاز به اسکن نیست اگر این اطلاعات برای شما توسط یک کاربر مورد اعتماد شناخته شده ارسال شده باشد. تعدادی از برنامه هایی که جعلی توزیع شده اند آلوده به ویروس هستند. این برای دانلود برنامه هایی که در پلت فرم مورد اعتماد مانندGoogle Playدر دسترس هستند بسیار مهم است. بنابراین شما در هنگام نصب و یا دانلود هر برنامه ای باید بسیار هوشیار باشید. کارت های حافظه دیگران را در گوشی هوشمند خود استفاده نکنید به عنوان مثال آن می تواند آلوده به ویروس باشد و فوری به گوشی های هوشمند شما آسیب بزند . ویروس می تواند از طریق بلوتوث به دستگاه آندروید شما وارد شود. بنابراین شما باید بلوتوث خود را خاموش نگه دارید. علاوه بر این بلوتوث بسیار خطرناک و بیش از حد مخرب است. بلوتوث همچنین می تواند اطلاعات شما را نیز به سرقت ببرد. بنابراین شما باید در هنگامی که از بلوتوث استفاده می کنید بسیار هوشیار باشید.
 
 
زمانی که دستگاه آندروید شما توسط ویروس آلوده شده است چه کار باید انجام داد؟
شما می توانید از همه این ها تنها با استفاده از برنامهThird Parityخلاص شوید. این برنامه می تواند امنیت کامل برای دستگاه آندروید شما فراهم کند. بسیاری از برنامه های قابل اعتماد که می توانند تصدیق شده باشند وجود دارد. عقیده کارشناس بر آن است که استفاده از آن برنامه برای حفاظت فوری از دستگاه شما لازم است. گوشی های هوشمندی که سیستم عامل آندروید را اجرا می کنند باید برنامه های امنیتی موبایلKasperskyیا برنامه های امنیتی موبایلAVASTرا که حفاظت و خدمات ضربتی در برابر ویروس ها و حفاظت از هرزنامه دارند را استفاده کنند.
برنامه امنیت موبایل نورتونNORTONبرنامه دیگری است که حفاظت را برای همه اطلاعات شخصی شما در زمانیکه گوشی شما توسط یک ویروس حمله شده باشد یا اطلاعات شما از دست رفته باشد فراهم می کند.
یکی دیگر از برنامه های مفید برنامه امنیت موبایلBullGuardاست که گوشی شما را در برابر ویروس ها و تقلب های (کلاهبرداری های) آنلاین مختلف محافظت می کند. علاوه بر این شما می توانید نسخه پشتیبان اصلی و محافظت ازSIMکارت را تنظیم کنید.
برای اندورید؛
نرم افزار "سنجش سلامت" با استفاده از الگوریتم های خاص و درست می تواند میزان سلامتی جسمانی و روحانی شما را محاسبه کند.
به گزارش فاوا سایت اجتماعی سیاسی بنارویه؛ نرم افزار "سنجش سلامت" یک برنامه فارسی است که مبتنی بر الگوریتم های خاص میزان سلامتی روحی و جسمی شما را اندازه گیری می کند. برنامه قادر است کارهایی چون: محاسبه گر گروه خونی، اطلاعات گروه خونی، محاسبه گر شاخص توده بدن، محاسبه گر شاخص چربی بدن، محاسبه گر قد و وزن ایده آل، پیش بینی طول قد، محاسبه گر احتمال ریسک ابتلا به دیابت نوع 2، محاسبه گر وزن بارداری و محاسبه گر وضعیت افسردگی را انجام دهد. شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی اندرویدی خود برای همیشه یک پزشک به همراه خود داشته باشید. این نرم افزار می تواند یک گزینه ای مناسب برای پیشگیری از بیماری ها باشد. برای مثال شما می توانید با استفاده از نرم افزار bmi بدن خود را محاسبه کنید، این محاسبه به شما می گوید که به چه میزان چاق یا اضافه وزن دارید. به یاد داشته باشید که پیشگیری بهتر از درمان است! 
 
 
 
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 1.5 و بالاتر

حجم نرم افزار: 1.6 مگابایت

سه شنبه 3 دی 1392برچسب:, :: 18:56 :: نويسنده : میلاد آسوده
برای اندروید؛
نرم افزار قرآنی مبین بهترین و گرافیکی ترین قرآن کریم برای گوشی های اندرویدی است، این نسخه به همراه ترجمه فارسی و تفسیر روایی البرهان ارائه شده است.

به گزارش فاوا سایت اجتماعی و سیاسی بنارویه؛ قرآن کریم مهم ترین و با ارزشمندترین کتاب تمامی مسلمین در سراسر جهان است، شاید شما روزانه ساعتی از وقت خود را صرف مطالعه و قرائت این کتاب با ارزش می کنید، با دانلود نرم افزار (مبین) می توانید این کتاب را برای همیشه در تلفن همراه هوشمند خود به همراه داشته باشید. نرم افزار قرآن کریم (مبین) از بهترین و پر طرفدارترین نرم افزارهای مذهبی برای گوشی های اندرویدی است. این نرم افزار قرآنی به همراه ترجمه فارسی و تفسیر روایی البرهان ارائه گردیده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش میزان قرائت شده و باقی مانده از هر جزء، امکان نشانه گذاری های متعدد، امکان جستجو، دستیابی به آخرین مطالعه، امکان دسترسی به جزء مورد نظر و ... اشاره کرد.





برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر

حجم نرم افزار: 7.3 مگابایت

اگر از علاقه مندان به رشته ی ورزشی گلف هستید، هم اکنون می توانید با دانلود بازی Flick Golf در تلفن همراه اندرویدی خود گلف بازی کنید.

به گزارش وبگردی سایت اجتماعی و سیاسی بنارویه؛ بازی گلف از رشته های پر طرفدار و کلاسیک در جهان است و بسیاری از علاقه مندان به این رشته ی ورزشی خواهان بازی کردن گلف در تلفن همراه هوشمند خود هستند. بازی Flick Golf یکی از اعتیاد آورترین بازی های اندرویدی است و شما را می تواند را برای ساعت ها سرگرم کند. بازی با دارا بودن مراحل متعدد و شکل های گوناگون بهترین شبیه سازی از ورزش گلف را ارائه می کند. در نگاه اول بازی بسیار آسان به نظر می آید، ولی در اصل بازی بسیار پیچیده است و شما باید با در نظر گرفتن سرعت وزش باد، شرایط آب و هوایی، ویژگی های زمین بازی و ... به توپ ضربه بزنید و آن را به سوی سوراخ ها هدایت کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک مناسب، وجود تصاویر سه بعدی، امکان کنترل نحوه چرخش توپ و ... اشاره کرد.

 

عکس هایی از نمایه بازی:

  



برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم بازی: 23.4 مگابایت

سه شنبه 3 دی 1392برچسب:, :: 18:48 :: نويسنده : میلاد آسوده
کد خبر: ۳۶۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰ - 24 December 2013

برخی نمایندگان مجلس از تهیه طرح «الزام دولت برای غنی سازی 60درصد» خبر می دهند اما عده ای دیگر از وجود چنین طرحی اظهار بی اطلاعی و آن را تکذیب می کنند.

به گزارش ایرنا، موضوع این طرح هفته گذشته و در جریان تعطیلات مجلس از سوی برخی نمایندگان مطرح شده است.

نمایندگان امضا کننده این طرح اعلام کرده اند که در واکنش به افزوده شدن اسامی اشخاص و شرکت های جدید به فهرست تحریم های آمریکا، طرحی با دو فوریت تهیه می کنند که بر اساس آن دولت ملزم به غنی سازی 60 درصد شود.

طراحان این طرح از جمله سیدمهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس و عضو جبهه پایداری بر این باورند که با توجه به روندی که آمریکایی ها در پیش گرفته اند، این طرح تهیه می شود تا با غنی سازی 60 درصدی، سوخت مورد نیاز کشتی های اقیانوس پیما و زیردریایی ها تهیه شود.

«اسماعیل کوثری» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا از نهایی شدن این طرح خبر داد و گفت: جمع آوری امضا برای این طرح امروز - سه شنبه - در مجلس انجام شد و فردا در صحن مجلس مطرح می شود.

این عضو جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تاکنون غنی سازی تا سطح 20 درصد داشته ایم، مبنای نمایندگان برای الزام دولت برای غنی سازی 60 درصدی چیست؟ افزود: این سطح غنی سازی برای استفاده در سوخت کشتی ها و زیردریایی ها استفاده می شود.

کوثری در پاسخ به اینکه تهیه این طرح از سوی نمایندگان چه تاثیری بر جریان مذاکرات ایران با گروه 1+5 خواهد داشت، اظهار داشت: مگر وقتی مذاکره در جریان است نباید عقلمان کار کند؛ این طرح تهیه می شود تا به تیم مذاکره کننده بگوییم که حواس خود را در مذاکرات جمع کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جمع آوری امضا برای این طرح همچنان در جریان است، پیش بینی کرد که حدود 30 نماینده مجلس این طرح را امضا کنند.

با این حال دو عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس جمع آوری امضا برای الزام دولت به غنی سازی را تکذیب کردند.




ادامه مطلب ...
سه شنبه 3 دی 1392برچسب:, :: 18:23 :: نويسنده : میلاد آسوده

با سلام!

امروز مورخ 03/دی ماه/1392 رأس ساعت 15 عصر جلسه ای تحت عنوان عملیات امر به معروف و نهی از منکر به منظور توجیه مربیان و سرگروهان حوزه بسیج بنارویه توسط تیم سپاه لارستان جناب سرهنگ غلامحسین جاوید (فرماندهی سپاه ناحیه) و حاج اقا فاطمیان مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه لارستان مربیان و سرگروهان شجره طیبه صالحین بسیج را از نحوه انجام این عملیات و اهداف این امر برگ مطلع کردند.

این جلسه با قرائت قرآن شروع شد و سپس با سخنرانیهای امام جمعه بزرگوار این بخش حضرت حجت الاسلام و المسلمین روانبخش در مورد اهمیت امر به معروف ونهی از منکر در جامعه امروزی این جلسه ادامه یافت و سپس فرمانده سپاه ناحیه مقدمه ای در رابطه با این عملیات دراینده و اهداف ان بحث کردند و نهایتاً حجت الاسلام و المسلمین فاطمیان مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مفصلاً در مورد این امر و عملیات بحث کردند.

دو شنبه 2 دی 1392برچسب:, :: 21:55 :: نويسنده : میلاد آسوده

بار دیگر شور اربعین حسینی در کوچه و خیابانهای بنارویه حماسه آفرید

دو شنبه 2 دی 1392برچسب:, :: 21:47 :: نويسنده : میلاد آسوده
کد خبر: ۳۶۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۲ - 23 December 2013

میخائیل تیموفیویچ کلاشینکف مخترع روسی سلاح ˈآ-کا-47ˈ موسوم به کلاشینکف که در زمره سلاح های جنگی افسانه ای جهان در سال های پس از جنگ جهانی دوم محسوب می شود، درگذشت.

به گزارش ایرنا به نقل از رادیو دولتی صدای روسیه، ژنرال کلاشینکف روز دوشنبه در سن 95 سالگی در شهر ایژوسک در منطقه سیبری روسیه درگذشت.

کلاشینکف از بیماری قلبی رنج می برد و در ماه ژوئن در بیمارستان مرکزی مسکو تحت مداوا قرار گرفت.

وی پس از بهبودی نسبی در ماه سپتامبر به ایژوسک مرکز جمهوری اودمورتی روسیه بازگشت اما از یک ماه پیش بار دیگر در بیمارستان بستری شد.

او در سال 1919 در شمال روسیه در روستایی به نام ˈکوریاˈ در استان آلتای منطقه سیبری روسیه متولد شد.

سطح تحصیلات وی پایین بود به طوری که نتوانست دوران متوسط را طی کند.

کلاشینکف در سن کم جوانی وارد ارتش شوروی شد. در سال 1941 در یکی از حملات ارتش شوروی به نیروهای آلمان نازی میخائیل کلاشینکف، زخمی و در بیمارستان بستری شد.

وی در بیمارستان تصمیم گرفت که با درهم آمیختن ویژگی ها و کاربردهای سلاح خودکار آمریکایی ˈام1 گرندˈ و تفنگ آلمانی ˈاس تی جی 44 ˈ یک تفنگ خودکار طراحی و تولید کند. ساخت این سلاح در سال 1947 تکمیل و پس از آن در سال 1949 به طور رسمی وارد ارتش شوروی شد.

کلاشینکف که در سن 90 سالگی کم بنیه اما همچنان تیزهوش به نظر می رسید، در آیینی گفت: اگر می خواهید کسی را مقصر بدانید آلمان های نازی را به خاطر اینکه مرا مجبور کردند طراح سلاح شوم، مقصر بدانید!

وی افزود: البته من همواره می خواستم که دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز کشاورزی بسازم.

از آغاز تولید کلاشینکف تاکنون بیش از صد میلیون قبضه از مدل آ-کا-47 در کارخانهٔ تولید این سلاح در شهر ایژوسک روسیه و یا سایر کشورها با مجوز قانونی و یا به طور غیر قانونی ساخته شده است.

یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 1:47 :: نويسنده : میلاد آسوده

B

D

E

 بقیه در ادامه مطلبF



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 1:34 :: نويسنده : میلاد آسوده
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هفته‌ی گذشته با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، به تشریح بحث «تهاجم فرهنگی» علیه كشورمان پرداختند. به همین مناسبت KHAMENEI.IR كلیپ صوتی «ضد حمله» را با هدف پاسخ به این پرسش كه «در برابر تهاجم فرهنگی چه كنیم؟» تهیه و منتشر كرد. برای دریافت اینجا را کلیک کنید.
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 9926
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content