سایت اجتماعی،سیاسی بنارویه
وبسایت خبری بخش بنارویه/لارستان/فارس
درباره وبلاگ


به وبسایت سربازان امام زمان(عج) خوش آمدید!
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

بررسی زمان ورود کاربران به کامپیوتر در ویندوز 7

 

حساب کابری, سایتهای اینترنتی, ترفند کامپیوتری

شاید بخواهید بفهمید که چه کاربری و چه مدت زمانی وارد حساب کابری شما یا حساب کاربری خودش شده است . این روش برای والدینی که برای فرزندانشان یک حساب کاربری ایجاد کرده اند نیز کاربرد دارد و می توانند متوجه شوند که کدام فرزند چه مدت زمانی و چه ساعتی وارد حساب کاربری خودش شده است .

 

دقت داشته باشید که گزارش مربوط به این آموزش برای والدین زیاد کامل و همراه با جزئیات نیست . اگر قصد دارید که تمام کارهای فرزندان را تحت نظر بگیرید مثل باز کردن سایتهای اینترنتی یا قسمت های مختلف ویندوز باید از نرم افزارهای مانیتورینگ استفاده کنید که فقط برای انجام اینکار می باشد .

 

به صورت پیش فرض ثبت زمان ورود کاربران در ویندوز غیر فعال می باشد . باید ابتدا این ویژگی را همانند آموزش زیر فعال کرده و از آن استفاده کنیم .

 

1. در کادر جستجوی منوی استارت یا کادر RUN دستور gpedit.msc را تایپ کنید .

بقیه را در ادامه مطلب دنبال کنید<<<>>>>



ادامه مطلب ...
شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 23:36 :: نويسنده : میلاد آسوده

قفل تلفن های آندرویدی از راه دور

 

تلفن های آندروید,گوشی های هوشمند,قفل تلفن های آندرویدی از راه دور

قفل تلفن های آندرویدی از راه دور
افرادی که احتمال می رود تلفنهای اندرویدی خود را گم کنند نباید دیگر نسبت به امنیت اطلاعات اظهار نگرانی کنند، شرکت گوگل اعلام کرده که قصد دارد یک گزینه برای قفل کردن دستگاه از راه دور به سیستم عامل اندروید بیافزاید.


گزینه جدید اندروید در قسمت مدیریت دستگاه اندرویدی یا " Device Manager " وجود دارد و از راه دور به تلفن فرمان می دهد که هنگامی که راه اندازی شد خود را به صورت اتوماتیک قفل کند.
افرادی که دارای دستگاه های اندرویدی مجهز به کلمه عبور هستند، این گزینه از آنها می خواهد که یک کلمه عبور جدید تعیین کرده و به صورت مستمر تلفن خود را به روز کند.


این اقدام گوگل خدماتی را فراهم کرده که از تعدادی از اپلیکیشنهای امنیتی چون " Lookout Mobile " کاربر را قادر می سازد که اطلاعات تلفن خود را مدیریت کرده و با مسئله گم شدن و به سرقت رفتن تلفن خود با امنیت کامل رو به رو شوند.


یکی از نمایندگان ساخت اپلیکیشن " Lookout Mobile " اظهار داشت که ما مدتها در انتظار بودیم تا گوگل گزینه قفل دستگاه یا گزینه " تلفنم را پیدا کن" را به سیستم عامل اندروید اضافه کند، اما حتی از این که چرا این گزینه زودتر از این به اندروید اضافه نشده تعجب می کنیم.
اما شرکتهایی چون " Lookout Mobile " راهکارهایی بیش از قابلیتهای جی پی اس و قفل از راه دور ارائه می کنند. برای مثال این برنامه اپلیکیشنها را برای فعالیتهای مشکوک بررسی می کند و به کاربر نسبت به لینکهایی که به دستگاه صدمه می زند هشدار می دهد.
اپلیکیشن آی فونم را پیدا کن پیش از این توسط شرکت اپل تولید شده و به کاربر این امکان را می دهد که از راه دور رد دستگاه های دارای سیستم عامل iOS و یا رایانه های مک را روی نقشه بگیرد.

سامسونگ اولین گوشی خم شونده را رسما عرضه کرد

 

گوشی Galaxy round,گوشی خم شونده سامسونگ,گوشی گلکسی راند

سامسونگ اولین گوشی خم شونده را رسما عرضه کرد
همان‌طور که انتظار می‌رفت سامسونگ برای عرضه گوشی هوشمند خم شونده پیشگام شد و به طور رسمی گوشی Galaxy round را معرفی کرد.
گوشی جدید سامسونگ که از صفحه نمایش انعطاف‌پذیر پلاستیکی برخوردار است که اجازه خم شدن گوشی از چپ به راست را می‌دهد. نخستین گوشی خم‌شونده جهان قرار است در کره جنوبی با قیمت  یک میلیون وون معادل ۱۰۰۰ دلار عرضه شود.

 

گوشی Galaxy round,گوشی خم شونده سامسونگ,گوشی گلکسی راند

 

مشخصات گلکسی راند (Galaxy round)

شامل صفحه نمایش 7/5 اینچی ۱۰۸۰ Super AMOLED و پردازنده چهارهسته‌ایQualcomm Snapdragon 800 (MSM 8974 (SoC با 3/2 گیگاهرتز کلاک و ۳ گیگابایت RAM و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپری است. 

این دستگاه به یک حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و جای میکرو اس دی کارت تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت مجهز است.

 

گوشی Galaxy round,گوشی خم شونده سامسونگ,گوشی گلکسی راند

 

گوشی جدید  سامسونگ سایر قابلیت های عادی گوشی‌های هوشمند هم رده خود از جمله دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و آندروید لوبیای ژله‌ای 3/4 اینچ را دارد. سامسونگ نگفته این گوشی را چه زمان خارج از کره عرضه می‌کند.

احادیثی گهربار از ائمه درباره نیکی به پدر و مادر

 

نیکی به پدر و مادر,حدیث درباره نیکی به پدر و مادر,احادیثی درمورد احسان به والدین

احادیثی گهربار از ائمه درباره نیکی به پدر و مادر

1. پیامبر اکرم (ص): نسبت‏ به پدر و مادر نیکوکار باش تا پاداش تو بهشت‏ باشد ولی اگر عاق آنها شوی جهنمی خواهی بود.
اصول کافی، ج 2، ص 348

 ----------------------------------------

2. امام رضا (ع) : نیکی به پدر و مادر واجب و لازم است اگرچه مشرک و کافر باشند، ولی در معصیت‏ خدا نباید اطاعتشان کرد.
بحار الانوار، ج 74، ص 72

----------------------------------------
3. امام کاظم (ع) : مردی از پیامبر خدا (ص) سؤال کرد: حق پدر بر فرزند چیست؟ حضرت فرمود: 1 - او را با نام صدا نکند 2 - در راه رفتن از او جلو نیفتند. 3 - قبل از او ننشیند. 4 - کاری انجام ندهد که مردم پدرش را فحش بدهند.
 بحار الانوار، ج 74، ص 45


----------------------------------------
4. امام باقر (ع) : در سه چیز خداوند متعال به احدی اجازه ترک آنها را نداده است: 1- ادای امانت‏ به مرد نیکوکار و فاسق 2- وفای به عهد و پیمان نسبت‏ به نیکوکار و فاسق 3- نیکی به پدر و مادر، نیکو کار باشند یا فاسق ولا ابالی
 بحار الانوار، ج 74، ص 56

----------------------------------------
5. امام علی (ع) : کسی که پدر و مادر خویش را غمگین سازد عاق والدین شده است.
بحار الانوار، ج 74، ص 64

----------------------------------------
6. امام هادی (ع) : نافرمانی(فرزند از پدر و مادر) مصیبت مصیبت نادیدگان است.
 مستدرک، ج15، ص194؛ بحارالانوار، ج75، ص369، باب28


----------------------------------------
7. پیامبر اکرم (ص) : کسی که دستور الهی را در مورد پدر و مادر اطاعت کند، دو درب از بهشت‏ برویش باز خواهد شد، اگر فرمان خدا را در مورد یکی از آنها انجام دهد یک درب گشوده می‏ شود.
کنز العمال، ج 16، ص 467

-



ادامه مطلب ...
شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 23:22 :: نويسنده : میلاد آسوده

حکایت راز دل به زن مگو

راز دل به زن مگو, حکایت راز دل به زن مگو, حکایت

 

پدری به پسرش وصیت کرد که در عمرت این سه کار را نکن :
 راز دل به زن مگو ، با نو کیسه معامله نکن و با آدم کم عقل رفیق نشو .

بعد از این که پدر ازدنیا رفت پسر خواست بداند که چرا پدرش به
او چنین وصیتی کرده؟ پیش خودشگفت : امتحان کنم
ببینم پدرم درست گفته یا نه.
هم زن گرفت، هم قرض کردو هم با آدم کم عقل دوست شد.
روزی زن جوان از خانه بیرون رفت. مرد فوری رفت گوسفندی آورد و در خانه کشت و خون گوسفند را دور خانه ریخت و لاشه اش رازیرزمین پنهان کرد. زن وارد خانه شد و به شوهرش گفت : چه شده؟ خون ها مال چیست؟
مرد گفت : آهسته حرف بزن. من یک نفر را کشته ام. او دشمن من بود.
اگر حرفی زدی تو را هم می کشم. چون غیر از من و تو کسی از این راز خبرندارد. اگر کسی بفهمد معلوم می شود تو گفته ای.
زن،تا اسم کشته شدن را شنید، فوری به پشت بام رفت و صدا زد : مردم بهفریادم برسید.
شوهرم یک نفر را کشته، حالا می خواهد مرا هم بکشد. مردم دهبه خانه آنها آمدند. کدخدای ده که کم عقل بود و دوست صمیمی آن مرد بود فوری مرد را گرفت تا به محکمه قاضی ببرد. در راه که می رفتند به آدمنوکیسه برخوردند.
مرد نوکیسه که از ماجرا خبر شده بود دوید و گریبان مرد را گرفت و گفت : پولی را که به تو قرض داده ام پس بده. چون ممکن است توکشته بشوی و پول من از بین برود.
به این ترتیب، مرد، حکمت این ضرب المثل را دانست. سپس لاشه گوسفند را نشان داد و اصل ماجرا را به قاضی گفت و آزاد شد

کد خبر: ۳۶۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۵ - 21 December 2013

"ابراهیم ادریس" یکی از دو زندانی سودانی آزاد شده از زندان گوانتانامو در اظهاراتی در شهر خارطوم گفت: مقامات این زندان در دوران 11 سال اسارتم، به طور نظامند مرا شکنجه می‌کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری راشا تودی، ابراهیم ادریس که بنا به ادعای مقامات ‌آمریکایی به لحاظ روانی بیمار بوده است، در یک کنفرانس خبری در شهر خارطوم چند ساعت پس از آنکه توسط یک هواپیمای ارتش آمریکا به کشورش بازگشت دست به افشاگری علیه مقامات زندان گوانتانامو زد.

وی که ضعیف به نظر می‌رسید و در صحبت کردن مشکل داشت، به شرح خلاصه دوران طولانی مدت حبس خود در زندان گوانتانامو پرداخت. وی گفت: ما روزانه در معرض شکنجه قرار می‌گرفتیم. ما بدون هیچ یاوری در یک جزیره دور افتاده که محصور در میان سلاح‌ها بود، قرار داشتیم.

وی همچنین از دولت سودان و سازمان‌های حقوق بشری به دلیل تلاش برای آزادی زندانیان گوانتانامو قدردانی کرد. این در حالی است که "نور عثمان محمد" یک زندانی آزاد شده سودانی دیگر به گفته ادریس در بیمارستان بستری بوده و نتوانسته در این کنفرانس خبری حضور پیدا کند.

محمد در فوریه 2011 در یک دادگاه نظامی در برابر اتهامات مطرح شده علیه خود بر اساس قانون سال 2009 کمیسیون‌های نظامی آمریکا اظهار گناهکاری کرد و به 14 سال زندان محکوم شد.

این در حالی است که اقرار به گناهکاری وی مصلحتی بود و همکاری وی با دادستان‌ها باعث شد دادگاه نظامی از طریق یک توافق پیش از محاکمه همه مجازات‌های بالاتر از 34 ماه را لغو کند.

ادریس که از سال 2009 برای آزادی از گوانتانامو تعیین شده بود، گفت: برخی از زندانیان سابق برای دستیابی به آزادی خود اظهار گناهکاری کردند که این اقدام کاملا مصلحتی بود.

همچنین به گفته ادریس زندانیانی که در سال 2013 در اعتصاب غذا شرکت کرده بودند دو برابر بیشتر از دیگران شکنجه می‌شدند.

مهران مدیری: قصد داشتم از طرف مردم سپاسگزار عملکرد آقای ظریف و دولت باشم

 

اخبار ,اخبار فرهنگی , مهران مدیری

 

اخبار فرهنگی - مهران مدیری: قصد داشتم از طرف مردم سپاسگزار عملکرد آقای ظریف و دولت باشم

مدیری گفت: انگیزه من برای دعوت از آقای ظریف، فعالیت های مثبت و سازنده ایشان در طول چند ماه اخیر در عرصه سیاسی و فضای رسانه ای کشور بود.

 وزیر امور خارجه کشورمان با دعوت مهران مدیری در لوکیشن مجموعه در حال تولید «شوخی کردم» حاضر شد و از مراحل ساخت آن دیدار کرد.محمد جواد ظریف سه شنبه شب گذشته در محل لوکیشن مجموعه طنز «شوخی کردم» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری واقع در بلوار ارتش حاضر شد و از مراحل تولید دیدن کرد.

 

مدیری به دلیل علاقه شخصی خود، از حدود دو هفته پیش از ظریف برای انجام این کار دعوت کرده بود که فشردگی برنامه کاری ظریف مانع از انجام این دیدار می شد، اما در نهایت او سر صحنه «شوخی کردم» آمد.

 

ظریف که به همراه پسرش و محافظان خود در این لوکیشن حاضر شده بود، ابتدا مورد استقبال مدیری و تعدادی از بازیگران از جمله سیامک انصاری، نادر سلیمانی فر، نصر ا... رادش، محمدرضا هدایتی، علی لک پوریان، ماندانا سوری، فاطمه هاشمی، سوزان عزیزی و.... قرار گرفت. از نکات جالب درباره این دیدار زنگ خوردن های مداوم تلفن همراه ظریف بود که با هربار تماس، گروه و حاضران در صحنه سکوت می کردند و وزیر امور خارجه کشورمان به زبان انگلیسی لحظاتی مشغول مکالمه می شد.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 23:5 :: نويسنده : میلاد آسوده

اسلحه عجیب مخالفان بشار اسد (+عکس)



 
اخبار بین الملل  - اسلحه عجیب مخالفان بشار اسد (+عکس)

 شبکه الجزیره این عکس را منتشر کرده و اعلام کرده است که این سلاح توسط تروریست‌های سوری و به صورت دست‌ساز ساخته شده است.

احتمالا از این سلاح برای شلیک گلوله‌های 20 میلی متری استفاده می‌شود.

 

اخبار,اخبار بین الملل,اسلحه عجیب مخالفان بشار اسد

اخبار بین الملل  - شیعه نیوز

جای رژلب روی یقه رئیس‌جمهور متعلق به کیست؟+عکس


اخبار,اخبار بین الملل, رژلب روی یقه رئیس‌جمهور آمریکا

 

 اخبار بین الملل - جای رژلب روی یقه رئیس‌جمهور متعلق به کیست؟+عکس

باراک اوباما سه‌شنبه شب مجبور شد در میهمانی که برای آسیایی آمریکایی‌ها ترتیب داده بود، به خاطر جای رژلب روی یقه لباس خود جلوی صدها نفر این موضوع را در همان میهمانی توضیح دهد. اوباما در حرف‌های عجیب جای رژلب را به شخص دیگری غیر از همسر خود نسبت داد و تقصیرها را گردن او انداخت.

به گزارش ایران خبر، او جای رژ لب را به خواننده آمریکایی "جسیکا سانچز" که در میان حضار نیز حضور داشت نسبت داد و گفت این کار جسیکا است.

 

رئیس‌جمهور آمریکا در میان جمعیت گفت که من می‌خواهم همین جا این موضوع را توضیح بدهم تا برای همگان مشخص شود که کار "جسیکا" بوده است تا بعد از این با همسرم "میشل" دچار مشکل نشوم و من این را علنا می‌گویم که این جای رژ لب ناخواسته روی یقه من افتاده است.
اخباربین الملل - ایران خبر

موضع روسیه در مورد نامزدی اسد برای انتخابات 2014 سوریه

 

اخبار ,اخبار بین الملل , انتخابات 2014 سوریه

 

اخبار بین الملل - موضع روسیه در مورد نامزدی اسد برای انتخابات 2014 سوریه

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که نامزدی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2014 سوریه کمکی به حل بحران این کشور نمی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، "میخائیل بوگدانف" معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به احتمال نامزدی "بشار اسد" در انتخابات ریاست جمهوری 2014 سوریه، گفت که این اقدام کمکی به حل بحران این کشور نخواهد کرد.

بوگدانف در گفتگو با خبرگزاری اینترفکس اتخاذ چنین مواضعی از سوی دولت سوریه را موجب به خطر افتادن فضای مذاکرات با مخالفان و وخیم تر شدن اوضاع عنوان کرد. این در حالی است که اعلام آمادگی بشار اسد برای شرکت در انتخابات سال آینده با هدف سپردن سرنوشت کشور به آرای عمومی و عدم مداخله قدرت های خارجی در تعیین تکلیف برای مردم سوریه انجام گرفته است.

گفتنی است شورشیان مسلح سوریه از جمله شرایط خود برای شرکت در نشست ژنو را عدم حضور اسد در آینده سیاسی سوریه عنوان کرده اند.
اخبار بین الملل - مهر

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 9928
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content